miercuri, 28 martie 2012

Lucuma Milkshake

Raw vegan drink
Porții: 1 (200 ml)




Am devenit foarte interesată de ce gust are Lucuma imediat ce am aflat că acest fruct (cultivat pe coasta peruană, California, Ecuador și Chile) e cel mai popular ingredient al celor mai gustoase inghețate.

Fructul se mândrește cu un conținut ridicat de betacaroten, vitamina B3, calciu și fier. (citiți mai mult în prezentarea celor de la Bucurie, Bunăstare, Hrișcă, sau celor de la superalimente.ro, de unde o și cumpărăm de obicei). 

În inghețate am citit că e de neegalat, (rămâne să și încerc vara asta), iar milkshake-ul în care am pus puțină pudră de Lucuma mi-a oferit un preview mai mult decât încurajator. L-am pregătit așa:

Ingrediente

2 linguri fulgi de cocos (bio)
2 linguri semințe susan integral
1 lingură nucă românească
2 lingurițe Lucuma
1/2 banană
1/2 linguriță pudră de roșcove
un vârf linguriță scorțișoară (fără aditivi)
miere/sirop agave după gust




1. Fulgii de cocos, nuca și semințele de susan se pun de dimineața până seara la hidratat.

2. Dimineața, conținutul paharului se toarnă în blender.
3. Se adaugă pudra de roșcove, lucuma, jumătatea de banană, mierea și se mixează până s-au omogenizat toate bine.
4. Se strecoară printr-o sită deasă (se apasă bine cu lingura să se scurgă tot laptele din semințe) și se consumă imediat.


Având în vedere că Lucuma îmbogățește gustul atât de multor deserturi variate m-am bucurat foarte mult că am avut curajul să o comand, de-abia aștept să încerc rețetele de înghețate :)

Enjoy, like we did :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu